Alla inlägg under september 2011

Av Emelie Granstedt - 23 september 2011 15:50

Zombiebrud/tärnor-tema:)


Allt "blod" är hemmagjort, vi använde sirap,chokladsås och röd karamelfärg.

kladdigt värre ;)

 


Till ansiktet har jag använt en vit ögonskugga som jag har smetat ut de mesta sen en flytande fast ändå rätt fast svart ögonskugga på och runt om ögat :)

Såren är gjorda av toalettpapper och flytande-latex, så himla roligt :)

Sen har jag fyllt i runt om såret med en svart ögonskugga och fyllt i med hemmagjorda blodet :)

   

Anna Norman som försökskanin nr 1 :)


   

 

Camilla som försökskanin 2 :)


Sen kunde jag inte låta bli att vara med själv ;)

   


Sen körde vi lite gruppbilder :)

   


Så är det nått ni undrar över så är de bara och fråga :)


Fotat av Anders Axelsson

Av Emelie Granstedt - 22 september 2011 21:28

Bättre sent än aldrig ;)

Jag har inte orkat läggt upp bilder men tänkte att jag kanske skulle göra de då :P


Idag har jag även haft ZombieBrud/tärnor -tema :)

 dom bilderna lägger jag nog upp imorgo.


Är de nått ni undrar över är de bara att fråga :)


   

   

 

   


   


Imorgon kommer Zombie bliderna upp :)


Fotat av Anders Axelsson !

Av Emelie Granstedt - 5 september 2011 21:51

Morgondagen kommer blir Awesome!

Det blir Trasdocks tema.

Jag har tvingat min pojkvän att bygga en giiigantisk stol och sen har jag fixat fram massa stora gossedjur &klossar med ABC och även legobitar i stor stolek :)

Kommer finnas rockringar hopprep ,ja lite smått och gott eller rättare sagt stort och gott ;P


De kommer bli stort och krusat hår med lite rosetter och hattar .

Ögonbryn i pannan typ ;P



Så håll utkik efter bilder för er som är nyfikna :)


Pusspuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie Granstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards